با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تدوین استراتژی های بازاریابی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران با رویکرد فناوری ارتباطات و تبلیغات

پریا عزیزی؛ فرشاد امامی؛ نازنین راسخ

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 آبان 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.59896.1550

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف تدوین استراتژی های بازاریابی فدراسیون کاراته با رویکرد فناوری ارتباطات و تبلیغات با استفاده از روش‌ آمیخته اجرا شده است. این پژوهش به لحاظ هدف کاربردی است که به روش توصیفی- تحلیلی و به شکل میدانی انجام شده است. جامعه آماری این تحقیق را روسا، نواب رئیس و مسئولین کمیته های فدراسیون کاراته، اساتید مدیریت ورزشی، خبرگان ...  بیشتر

تحلیل وضعیت رساله های دکتری حوزه مدیریت ورزشی با تأکید بر رویکرد حل مسأله وارائه الگو

سروش فرهادی فر؛ نازنین راسخ؛ حمید قاسمی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 دی 1401

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.54941.1452

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف تحلیل وضعیت رساله های دکتری حوزه مدیریت ورزشی با تأکید بر رویکرد حل مسأله وارائه الگو انجام شده است. در این پژوهش با بهره گیری از برگه های کدگذاری به تجزیه و تحلیل محتوای 100 رساله حوزه مدیریت ورزشی پرداخته شد. به منظور استخراج الگوی پارادایمی مناسب جهت کاربردی بودن رساله های دکتری به مصاحبه با خبرگان علمی در این حوزه ...  بیشتر